Andra hem !

Vi ångestar... Vi har klädkris...VI lyssnar på fuckin Hilary Duff... Wtf liksom ? 
Imorgon börjar allt ! Därför sover jag hos Ella.
Men shiiiet det börjar imorn, mitt hjärta kommer hoppa ur halsen och mina ben kommer bara inte kunna gå. Så nervös kommer jag vara. Men jag har min Ella så jag ger lite nervositet till henne hihih.
Vi börjar elva, ska upp åtta. Vi behöver TID.
Nu ska jag lägga mg brevid ungen i sängen och ha ångest.
Ha en bra skolstart ni som börjar imorn !

Pusss
Exakt ett år sen idag. Såhär såg det ut med förra årets klädkris...

Kommentarer
Postat av: signe

SOv gott!! ses på bussen!! ;) och du nervositeten det fixar vi! <3

2010-08-17 @ 20:51:46
URL: http://sodeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0