RememberMe

Nu har jag äntligen sett den, remember me. Så jääävla fin! Hela bion grät typ, förutom jag som fick skrattanfall av nervositet... Men Crille, ella och björni grät...! Tror jag.
Kom hem för itne så längesen, skönt att vara ute måste jag säga.
Känns verkligen som våran är påväg, Ella och jag va skt naiva idag och gick ut i världens sommarkläder och frös röven av oss men det va det värt! Tog dock älsklingens bajen tröja efter ett tag som jag nu sitter och myser i.
Missade ju Vampire diaries! Så nu ska jag borta tänderna, ta bort sminket och lägga mig i sängen med datan och kolla på det. Godnatt!


Whatever you do in live will be insignivicant, it's very important to do it anyway.
I intend to agree with the first part.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0