I G U E S S T H A T S W H A T L O V E C A N DO

Dom senaste 36 timmarna har jag spenderat med min vitlöksbiff! Ella.
Vi har varit sura. Som fan. Eller mest oroliga och övergivna men ändå! Sura som små citroner har vi varit men nu flyger vi på små rosa moln. På tal om rosa, jag har blivit beroende av 4 P!nk låtar... Shit asså...
Ikväll träffade jag storebror, min älskling och såklart ella ett litet tag. Sen gick jag hem och kollade på världens mest deprimeraste film. (vet att det inte är nåt ord men wtf.)
Nu ska jag vara social i min msn konversation med den finaste.
Puss


Vi har varit arga idag.


Sen flög vi på små rosa moln! <3


                       





P!nk!

jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0