Heavenly!


Gokväll folk! Känner mig jätte fnittrig just nu, gud vet vf :/ Hihi.
Har varit med finaste bästa Molliemolliemuuuuus idag! Vi möttes på Gullmars, tog oss till Sickla köpkvarter i typ en halv timme, sen skanade vi söder och tog oss dit :) Hihi.
Hittade underbaraste byxdressen på weekday till bl.a skolavslutning som blir min imorn! Jippie!
Sen gick jag och mamma på bio och såg flickan från ovan. Seriöst, obehagligaste men grymmaste filmen på länge!
Imorn får vi nycklarna till nya lgh så vi flyttar om några veckor. Det är läskigt, längre bort från min största trygghet, tryggheten som inte svarar när jag ringer... <3
Nu ska jag prata vidare med älsklingen.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0