En tom burk.

Hatar när man är skit sugen på cola, och man just druckit en cola men att den tillslut tar slut... Matilda goes socker sugen/pmsig? JUPP! Haft en rätt bra dag idag, slutade en timme tidigt och hade håltimme första lektionen vilket va jäklans perfekt. Hade dock universums huvudvärk hela dan så jag skippade pianot och åkte hem rätt fort. Men följde jag med älsklingen till Liljeholmen, ingen aning vad vi skulle göra där men mysigt va det iaf.
Hatar det här vädret! Asså antingen ska det va riktigt mycket sol och värme eller regn, åska och blixt (mysväder), inget jäkla snö regn som dom kallar det. Menmen på fredag och lördag skulle det bli sol iaf.
Två dagar kvar bara sen är veckan slut, imorn har jag dans, sen ska jag va med Björni och säker ella och storebrorsan/crille, fredag åker jag, ella och mamma till uppsala och ska kolla på pappa och bo på hotell (moahha) sen på lördag sover björni här och söndag så planerar jag att ligga i sängen hela dan och dö. Trevligt.
Och sen ska några prov klämmas in där nån stans -.- Mindre trevligt. Men nu ska jag duscha i våran dusch som erbjuder en jäkla stråle vatten och det jag kallar iskallt vatten, 45 grader men ändå det är kallt när man är frusen! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0