"You will choke on a tic tac"

 Gokväll gott folk! Nu är jag hemma, har varit inne i stan ocj käkat med Rennie. Seb och Yana =)
Och vet ni? Träffade Benke från bounce, tydligen så kände Rennie honom så såg vi honom komma gåendes. Jag höll bokstavligen på att dö för nån anledning. Kollade på derar show på Nalen imorse med Signe, vi satt helt tårögda av glädje av att se dom dansa och sen får man se honom live samma kväll. Haha x)
Anyway nu är ja trött som fan, ligger typ halvvaken i sängen och lyssnar på The fray. Kanske borde sova. ska träffa min skitungiga tant lillasyster Malin imorn ju! <3
Sweet dreams!

Haha juste! Gjorde en "How will you die?" test på FB... förvånar resultatet er eller? Mig och malin förvånade det inte det minsta. Jag heter ju Matilda och är klumpigare än typ... dom flesta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0