A dragonfly on the wall...

...heter min nya låt. Haha skulle möta Elsa på söder 3 idag men en halvtimme innan jag skulle gå satte jag mig vid pianot och skrev klart den. När jag kollade på klockan igen va den fem i tre... Ooups! ;)
Anyway träffade henne, vi gick runt på söder som vanligt. Åt varsin pasta sallad från coop och flummade galet som vanligt x) Imorn ska jag sova hon min Malin. Men först ska det shoppas med den lite mängd pengar vi har.
Myspys! Tkr båda vi förtjänar nåt litet nytt i garderoben. Sen ska vi sitta i hennes soffa med varsin kopp te i handen som dom gamla tanterna vi är och prata tills solen går upp igen.
Och vet ni? På söndag ska jag se Fame! Med Elshish :) Har haft lite bittersweet känslor om den eftersom jag älskar den gamla och hatar  när dom gör mainstreem veriasoner av riktiga klassiker. Men vi får väl se alla säger att den va jättebra.
Men nu ska jag fortsätta prata med min tant i tele x) Hon är jätteflummig bara så ni vet :P
PÖSS!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0