091027

Det är rätt sjukt faktist. Att känna nån så väl att verkligen lite på honom/henne och sen inse att allt bara va en stor lögn. Bortkastad jäkla tid. Litatde verkligen dig, sa allt absolut allt till dig.
En sak som jag sa till dig va att jag hade jättesvårt att lita på folk men jag kände att jag kunde lita på dig så jag sa allt. Fattar inte,fortfarande försöker jag inse hur en sån bra människa som du kunde gå fran en sak till en annan. Men man lär sig väl, man lär sig vem ens äkta vänner är. Och en förhoppningsvis tre av dom får jag träffa imorn! Wiiie =)

Idag ska jag inte göra så mkt, ta det lungt men sen ikväll ska jag träffa mina underbara storasyskon! Ska ut och äta tror jag. Myspys ♥

Men vi hörs sen, bilder kommer säkert. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0