Vill du verkligen se vad du missat?

Heej finaste ni! Har inte bloggat pa lange, sry! Just nu ar jag hos pappa i Helsngfors med Sebbe, aker hem imorn.  Sag just videon pa Signe, Elle och mig pa Faecbook ocksa,,, herregud hur flummig kan man va? Hahahahha! Om ni har sett den, ha i hjarnan att va inte ar seriosa :) 
Idag har jag bara varit hemma, vagade spela lite for honom... va tvungen. Vagade inte sjunga men spela lite. Skrev en ny lat, bara tagit det lungt. 
Vet inte men varje gang jag ar har kommer jag hem och ar en helt annan person kanns det som. En person som hittat sig sjallv annu lite mer. 
Kanns bara som att varje sekund ar jag redo att stlla mig upp och bara skrika, saga allt jag vill ha sagt men sen vagar jag inte. Sa aker jag hem och maste bygga upp mitt sjalvfortroende annu mer sa jag kanske vagar nasta gang. Och sa gar det, runt och runt och runt. 
Men anda nar jag kommer hem har nat hant inom mig, ilskan har vaxt lite, besvikelsen med, men anda sa inser jag lite med hur stark jag faktist kan vara. Saknar min Malin sa in i hevete daremot, behover verkligen henne. Nu mer an nansin lite.
Maste ga nu. Vi hors imorn .
Vill att du ska kanna mig, vill vaga visa dig vem jag ar. Vilket jag sakert gor, men vill du verkligen se vad du missat? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0