Two sides to every story

Rykten, bara massa falska rykten. Man blir inblandad i nåt som man inte ens vet något om. Vad är det för skit?
Varför ska det behöva va så, asså vad ägnar man med det?
Vet inte ens om jag borde säga nåt eller bara låta det vara? Helst skulle jag bara vilja slå in ditt huvud i en vägg eller nåt. Eller nä lite överdrivet men du har absolut ingen rätt att göra så. Litade på dig...

Jaa... min dag bestog mycket med det över. Det och miljontals tårar och Fridas famn och sen lite flumm på sidan om. Men det är väl löst nu. Den viktiga delen iaf. Hopppas jag

Ska skriva lite nu på nån låt. Eller börja på nån ny kanske?

Tro aldrig på nåt om du inte har hört båda sidorna först


Kommentarer
Postat av: signe

Men ryck upp dig ;) Vi har ju tillbaka vår sköna stämning nu, fett glad jag är för det!

P.S. du måste lägg upp bilderna!

2009-11-17 @ 21:05:38
URL: http://soderflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0