Tidig väckning av lillaystern!

Lördag va det jah! Eller nä nu är det söndag för 5 minuter sen ;) Kom hem för inte så länge sen. Vi har varit på middag hos nåra gammla kompisar som jag vuxit upp med. Haha som vanligt så kollade vi på twilight ;) Stella och jag blir seriöst nördar när vi är med varan. Vi skulle äta indiskt och kolla på Gandhi men haha så blev det inte :P
Innan vi åkte dit va jag med Malin. Haha jag försov mig lite så hon ringde och väckte mig. Sry din storasyster gillar att sova. Iaf så träffade jag henne, fikade på ett fik vid slussen som nu är vårat fik sen gick vi ner till vattnet och mös =) Bilder kanske kommer imorn, mobilen vill inte samarbeta med datan men kan pröva.
Måste sova nu, ska upp tidigt imorn. 10.30 tom! Hahahaha!
Sov sött!


Kommentarer
Postat av: elsha

Gurl sorry att jag inte va där idag!! min kompis fick nåt så hon kunde verkligen inte gå och jag glömde smsa dej. sryyy love ya my gall<3

2009-11-15 @ 16:26:08
URL: http://foreveronthefloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0