Studiedag

På studiedagar ska man tydligen plugga... vilket jag inte har nåt emot riktigt men jag har liksom inget att plugga :S Förutom lite NO kanske, och matte... Nämen titta där kom det upp lite grejor ;)
Aja! Vaknade halv ett idag! Hur skönt som helst. Men sen kom jag på att jag hade dans lite senare (ska dra om typ nån timme) så hela dagen kunde jag ju nt ligga i sängen och slöa.
Menmen! Får ha mjukisar på mig hela dan så jag är nöjd (:
Juste, köpte lite nya grejor i Skäris här om dan med Malin som jag tänkte lägga upp lite bilder på, men inte nu! Har ju faktist en av tröjorna på mig... bra ursäkt? Haha x)
Tänkte gå och röja lite i köket så mamma blir glad =)
Peace out!

KOMENTERA! <3

Kommentarer
Postat av: maja

Kan du länka Mathildas blogg??

2009-11-02 @ 15:24:43
Postat av: Miriam

hej! Du har jättefin blogg!:) ses på dansen <3

2009-11-02 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0