Question excisting

Ärligt talat hur mår jag? Ska det va så jävla svårt att veta? Fattar inte ett skit av vad som händer just nu. Nån frågar "hur mår du?", svaret ska kunna va lätt och ärligt. Men det är det inte... Varför? Har fått samma anledning hela jävla tiden men hur länge ska dom känslorna hålla kvar? Flera år till? Hela livet...?
Är grymt trött på dom hur som helst. Allt skit som sägs hjälper ju inte riktigt heller. Men har inte orken att säga emot, eller så vågar jag bara inte? Nåt av dom är det. Men jag vill veta vilken av dom det är! Vill inte undra.
Vill känna mig själv så pass väl, eller så vill jag att du ska känna mig. Vilket du helt klart visat att du inte gör.
Vill inte behöva skriva sånna här inlägg hela tiden men förutom låtar så är det så här jag får ut det. Ändå så skämms jag över det så in i helvete.

Vill ni veta nåt läskigt? En sak vet jag. Har fått frågan "vem vill du ska hålla om dig när du behöver en famn, när du inte orkar mer?" svaret är, förutom Malin så är det dig jag redan förlorat. Efter allt skit du gjort och sagt så är faktum fortfarande att det är dig jag saknar mest.  Hur är det ens möjligt!? Har inte pratat med dig på två veckor idag. Tror jag inte riktigt insåg vad jag förlorat för än när jag levt i det ett tag.

-SÅNNA HÄR INLÄGG KOMMER LITE DÅ OCH DÅ, MEND ET ÄR LIKSOM MIN BLOGG OCH MÅSTE VERKLIGEN SKRIVA AV MIG. SÅ SNÄLLA, INGA KOMENTARER OM HUR SYND JAG TKR OM MIG SJÄLV FÖR DET ÄR INTE DET DE HANDLAR OM. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0