Ouch!

Nu är jag hemma! Med rakt hår, men nej ni får inga bilder för dom hade så jäkla mycket grejs i håret så det ser skit slickat ut men ni får när det har lagt sig lite =) Och på lördag en vecka alltså är det dags att sätta in löshåret.
Ojoj hur ska det gå...? Det blir väl ner till skulderbladen eller nåt. Hoppas det blir fint!! :S
Efter hår fixnings grejen gick jag och mamma och köpte pizza och gick upp till mormor och morfar och käka där.
Det va min eventfulla  dag. Imorn är det dans! Och sen börjar veckan igen och dags för hyper rep!
Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: malin

Seriöst fan vad kuul!!! Åh vad jag längtar tills jag får se! Och ner till skulderbladen? Åh vad fint<3 Men du ska ändå ha babytoffsar. Puss på dig min lilla cooling

2009-11-07 @ 20:03:57
URL: http://malindans.blogg.se/
Postat av: elsha

let me c your hair and i let you c my new blooooogg:D ;)

2009-11-07 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0