Nu aker vi hem!

Klockan ar 10.42 (09.42 for er) och jag ar vaken!... Eller det ar inte sa ovanligt om jag skulle va hemma skulle jag anda behova ga upp for dansen men anda nu far jag inte dansa och jag ar vaken! Flyget gar vid tva sa kan ju i for sig va darfor. Ja men idag kommer vi hem! Och vill ni veta nat totalt surt? Glomde min ipod laddare hemma sa ar helt musiklos under hemresan! Fatta sugit!
Ni skulle ha sett mitt damp ryck nar jag kom pa det, hehe :P
Helgen har gatt skitfort, och det anda jag gjort ar typ att suttit vid pianot. NERD! xD
Menmen vi hors sen! Maste ata nat nu.
Pusspuss!
Ps: JAG VILL HA EN MAC! Saknar min! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är med och tävlar om veckans blogg, rösta på mig? =) "www.twilightforyou.blogg.se"

2009-11-22 @ 13:42:23
URL: http://malindans.blogg.se/
Postat av: Andrea

Kan du inte skriva åäö? o_O

det ser lite flummigt ut :P

2009-11-22 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0