Natti nussan!

Hahaha fick världens kroppskontakt sug! Haha en storm varm kram, en stor varm mysig famn. Haha oj... seriöst hjälp. Malin!! x) Anyway nu ser vi förbi det... borde sova nu. Måååste bli helt frisk ju!
Godnatt smurfar!

ps: seriöst jag skojar inte... fy helskotta va mysigt det skulle va. syftar inte riktigt på något i det här. eller lite jo men ändå! haha förlåt va tvungen.

(OBS) förlåt mig för detta inlägg. det blir så ibland, inte så lätt att förstå om man inte är ägaren av denna lilla ekollon av hjärna .


Men wtf! nu började jag tänka på små mysiga söta bäsisar osså!
i'm hopless...
snart kommer väl dom snälla små männen med vita rockarns och tar bort mig också.


Kommentarer
Postat av: lillasyster=)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-11-07 @ 10:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0