Natti nussan!

Är jätte tlött! Känner mig som om jag va 11 år yngra än vad jag faktist är och grymt busig hihi :)
Nu har jag iaf sett New Moon! Grymt bra såklart, och seriöst... Jacob utan tröja är inte att leka med. Herre min get! Han hade ingen tröja på sig under hela jäkla filmen, speciellt inte i seriösa scener, asså det gick inte att ta seriöst. Frida jag och signe satt bokstavligen och drägglade, tsm med alla andra pers i biografen. Kuligt!
Imorn är det skola, rep dag! Helgen gick alldeles för fort den hör veckan. Ushush! Men nästa helg ska jag nog sova hos Ella, och Malin kanske? Och sen på söndag kommer världens bästa Sagis från Mallis hit, tänkte dra med henne på dansen =)
Men nu ska tilla sooova! Natti nussan!

Kommentarer
Postat av: världens bästa sagis (:

hihih ja det gör jag! ska verkligen bli asa kul (:

2009-12-01 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0