Min dag!

Har haft en skitbra dag idag faktist. Allt har börjat lösa sig liksom =) Sååå skönt! Plus att det va rep hela dan vilket jag alltid blir extra glad av. Att va i ett rum med massa instrument och mickar med sina vänner och lyssna på det man är kapabel att göra är typ helt underbart. Känns som spänningen inför showen ökar allt mer varje måndag. Ska bli så jäkla kul! Det låter rätt bra också=)
Anyways! Är jätte film sugen, så tänkte kolla hur mkt Voddler kostade, och nu får jag ett mejl med förljande:

 
Thank you for showing an interest in Voddler!
A beta version of Voddler is currently out and we will not add new members at this stage.

But have patience, the official Voddler will soon be released and your name and email will be saved until then. An invitation will find its way to your inbox when the time is right.
Men nääh! Har absolut inget tålamod! Haha
Men nu ska jag fortsätta prata i tele med två pers samtidigt. Lyckat!
Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0