Like a drug

Min dag har verkligen varit kaotiskt! Och inte riktigt till det posetiva. Allt händer bara på samma gång och jag klarar inte av att ha allt men aldrig få ut det. Förutom här, på bloggen men det skiter sig ändå för kan inte skriva i detalj. Plus att dagen aldrig ville ta slut kändes det som...

- Är bara så förbannat beroende av dig. Vill inte va det men varför kan jag inte låta bli? När du gråter gråter jag, när du skrattar skrattar jag. Bryr mig och vill hjälpa men vågar inte... Men ändå vet jag att du vet att jag finns. Du har sagt det själv. Även fast ditt sätt kanske inte alltid är så bra kan jag inte släppa taget.-
Fattar inte hur det kunde bli så här eller.

...
men tillslut gjorde den äntligen det och Ella, Frida och jag åkte hem till mig och lagade mat och deppade vidare hehe.

Men nu orkar Tilda inte blogga mer :P Men vet ni? På lördag ska jag till frissan. Och mit hår ska bli raaaakt! Och sen om nån vecka får jag extensions ;) HJÄLP!? Vad tycker ni, behöver nåt nytt. Kan ju alltid få tillbaks det gamla efter ett tag.
xoxoox M


Kommentarer
Postat av: elsha

I <3333333333333333333333333 your afro hair!!! :O

haha jag ska också permanenta fast inte rakt ;)

men men go 4 it ma gurl:P

2009-11-04 @ 13:30:06
Postat av: hanna

kan du länka mathildas blogg??

2009-11-04 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0