I'm OVER you... ?

Min dag var som vanligt. Lite upp och ner. Eller skojar jag eller? Haha den har inte alls varit så bra. Men nu ska jag fan lämmna det bakom mig! Måstemåstemåste. Mår bara dåligare av det. En sak bara. Du säger att du vill att jag ska må bra, sen så gör du exakta motsattsen. Du lämmnar mig. Logiken i det tack? Klart du också ska må bra jag mår ju inte bra annars. Men nu tkr du att jag bara ska glömma det. Aja... vad kan jag göra?
Iallafal så ska jag sluta tänka på dig nu. Om jag kan. Och en till sak, ska aldrig falla för nån så fel igen.
Efter skolan hade jag dans, haha värsta flum lektionen. Alla va typ sjuka men vi började på en ny koregrafi. Bajs rolig =D Och nu är jag hemma med jätteont i huvet :/ Ushush. Men nu börjar Sining Bee, garvade som fan av veckans singin bee reklam så va tvungen att kolla ;)
Hörs sen! /MMB

- ingen ska få dig att må så jävla dåligt så man blir rädd för sig själv, absolut ingen. Inte ens den du är så oerhört kär i. så försök se det posetiv i livet. asså jag vet att något bra kommer hända snart. malin du har ju ass stora planer för mig ;) life's good. saker kommer ändras till det bättre, det gör det alltid <3 -


Kommentarer
Postat av: signe

SÅ du gick till dansen igår iaf...<3

2009-11-06 @ 07:54:43
URL: http://soderflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0