I wanna scream

Rykten... nånting som kan förstöra ens liv. Hur kunde du sjunka så här lågt? Du visste sanningen men varför va du tvungen att göra om den till ett totalt lögn, och framförallt säga det till alla.
Raderade ditt nummer från mobilen idag, raderade dig. Nu måste jag verkligen glömma dig. Orkar inte mer av det här. Ska försöka se det posetiva i det. Jag kan äntligen släppa taget om dig, mina känslor för dig och bara gå vidare. Men ändå så vill jag att du ska veta hur förbannad jag faktist är. Vill skrika! Vill få ut det. Vill fråga dig hur fan det kan ha varit mitt fel allt ihop? När det va du som sa att just för den anledningen så skulle du kunna göra allt för mig. Lögner!
Och nu säger du att du snart är redo att va min vän längre. Men nej. Det är inte bara upp till dig längre. Du ska inte få klampa sönder mitt hjärta.
Ha ett bra liv .





what if i knew how to yell
what if i knew how to scream


Kommentarer
Postat av: signe

Jag finns för dig, inte för du behöver det, DU ÄR SÅ JÄVLA STARK! men när du faller räddar jag dig om du låter mig hålla i din hand. Älskar dig <3

2009-11-12 @ 20:54:43
URL: http://soderflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0