Humiliation!!

Det finns verkligen inget bra sätt att starta ett inlägg om ens dag men så här blir det! Dan har varit helt vanlig. Förutom att jag skämde ut mig tooootalt på gympan! Inte med mening, asså det blev bara fel! Hahaahah!
Efter skolan hade jag dans, gör typ världens hyper koreografi. Eller den är jätte slow och mysig i början sen kommer refrängen och då jävlar! Roligtruligt!
Imorn är det dags för ännu ett till prov, i matte! Men tror jag kan det nu. Skönt med fredag! Veckorna går så jäkla fort nu för tiden! Får ju löshår på Lördag också. Om allt går som det ska!
Bloggar inte så mkt längre har jag märkt, har liksom inget att skriva.
Men ska skriva mer, nåt kommer jag väl på!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0