Hjälp...

Är jag arg, är jag ledsen eller bryr jag mig ens? Ville verkligen få det här och trodde verkligen att jag skulle få det men tydligen inte... vet att alla inte kunde få men var det därför eller dugar jag helt enkelt inte...? Är jag ens bra eller borde jag bara ge upp på min dröm? Nej det här kanske inte är en sån stor grej igentligen men för mig är det ju det. Mitt självförtroende behövdes höjas inte sjunkas.
Men jag får väl bara se glad ut. Eller? Orkar inte med alla små komentarer om "Men det är väl inget, du får en ny chans" det kanske är sant men som jag sagt förut vill jag bara lyckas! Lyckas med det jag drömmer om. Och alltid tro lika mkt på att jag kan men sen kommer en sån här grej och tvekan börjar komma.
VILL INTE GE UPP! Men vill va bra för fan...

Kommentarer
Postat av: signe

GE ALDRIG UPP! HOPE <3

2009-11-10 @ 07:19:54
URL: http://soderflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0