Happyland!

I'm back! Den glada lilla jag. Eller det kanske jag inte borde säga heller men nu har jag deppat klart. For now! Haha och eftersom jag heter Matilda Mandolina Bibb så vet jag inte hur länga min plan kommer hålla men jag och framförallt mina två musketörer ska få mig tillbaks till den flummiga tredje musketören dom känner. Eller hur!? =)
Har själv sagt att man aldrig ska låta nån klampa sönder ens hjärta och äta upp än så borde nog följa det själv.
Det posetiva av det här är däremot att tusen låtar har kommit ut ur min hjärna. Hemliga sådana däremot ;)
Hehe nu ska jag... vet inte vad jag ska göra. Ringa tant kanske? Haha nä du får ringa mig istället!<3
P U S S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0