H E L G ! !

HAR BESTÄMT MIG FÖR ATT HA VÄRLDENS BÄSTA HELG! Haha vilket jag nu visade med att skriva i "caps lock" ;)
Imorn ska jag och mammi till Nacka forum och äta lunch och gå runt lite. Som vanligt är jag köp sugen! Moahahaha x) Men det blir köp till massa andra (jullklappar) denna gång vilket är lika roligt det.
Sen på sönda har ja som vanligt dans, bara 6 lektioner kvar på teminen :( Sen ska jag förhoppningsvis se New Moon med Frida! Bra helg va? Och där emellan blir det säkert lååååånga onödiga flummiga men klassiska telefon konversationer med Malin. Vilket självklart är det bästa!
Kollar faktist på Idol just nu. Tove ska vinna! Bara så ni vet ;)
Nu börjar det! Föresten tycks om designen? Blev rätt nöjd, lite simpel liksom.
Pöss och flumm!

HAHAHAHHA! Skrev rubriken sist nu, och började tänka på älg! HAHAHAH DET RIMMADE!
... förlåt :/

Kommentarer
Postat av: Herta

Jättefin design! Visste inte ens att du hade bytt namn på bloggen.haha

Bra blogg...

kram

2009-11-28 @ 09:29:30
URL: http://hertiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0