Fredag den 13e

Freeeedag! Gud så skönt. I helgen ska jag inte göra så jättemkt. Förhopningsvis åker jag till Malin imorn men ska va hos några kompisar på midda vid fem så får gå upp tidigt isf ;) Sen har jag dans och sen är helgen slut :P
Det har hänt mkt skoj idag! I skolan hände lite små saker som fick mig att inse att jag nog måste börja ta hand om mig själv mer. Bara att jag är mästare på att skita i mig själv och dra på mig alla andras saker. Vilket jag älskar att göra och har inge problem med det alls men måste få ut mitt på nån också.
Efter skolan va vi kvar i skolan ett tag som vanligt. Sen åkte jag till Globen. Skit skönt att va helt själv med bra musik i öronen faktist. Köpte lite små saker, hårspännen, hårsprej och nåt mer.
Och medans jag va i globen fick jag typ världens mysigaste mess så här sitter jag nu och är lite små fnittrig och varm i kroppen :P
Hehe men nu tar jag mig till min älsklings plats ever, THE PIANO!! =)
Hörs sen! /M

Ps!
Titta vad jag hittade, det är ju fredag den 13e idag och alla säger att det är en oturs dag. Men haha fakta visar till och med att det kan va en tur dag. Och det va det för mig!



Friday the 13th
occurs when the thirteenth day of a month falls on Friday, which superstition holds to be a day of good or bad luck.

från www.wikipedia.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0