En kaktus kan inte så en mössa!

Känner mig grymt talangfull just nu måste jag erkänna! Har gjort ännu en till mössa åt mig själv på syslöjden idag! :D Sen så kom jag och Frida på att det kan väl dom flesta göra men nej! Kom på världens bästa ursäkt. En kaktus kan faktist inte det! HAHAHAHAH, fråga inte vart det kommer ifrån men hade jävligt kul åt det iaf :P FLUM!
Hur som helst har jag haft en rätt bra dag. Det är ju tisdag! Då är allt bra =) *host*
Kom hem för ett tag sen, va kvar vid Luma ett tag och tjockade mig med Gurra och Malin. Fy på oss Malin! Hehe men kul va det. Och mys!
Känns som jag skriver väldigt mkt onödigt just nu :P Så ska sluta innan det går över styr.

EN SAK BARA! SLUTA SNACKA SKIT! FRAMFÖR ALLT SKIT OM MÄNNISKOR SOM FAKTIST LITADE PÅ DIG... va tvungen att få ut det...

Cya!


Kommentarer
Postat av: m

kaktusar är bra och hA!!

2009-11-24 @ 18:57:22
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0