1a advänt

Happy första advänt eller vad man nu ska säga! Ska dra om typ en haltímma, ska träffa frida utanför sergel vid fem, haha vi fick ryck och bestämde oss för att käka på donken innan så så blir det!
Hade dans idag också, seriöst roligaste lektionen på terminen men jag skojar inte när jag säger att det va den hårdaste. Så efter gick jag till skrapan och köpte MJ byxorna tills imorn och köpte en chai latte på barista ( ändå stället som kan göra dom) tyckte jag förskänade det ;)
Vill ni veta nåt som är grymt sugit? I twilight finns det en låt som heter Decode som en grupp som heter Paramore gjort, jag älskar seriöst dom och jag fick för nån dag sen veta att dom hade konsert i sthlm igår... som vanligt kunde jag inte gå.... Fan.
Aja, förutom det har jag suttit vid pianot hela dan, lärt mig spela början till River flows in you =)
Men vi hörs sen! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: signe

VISST!

2009-11-29 @ 16:15:50
URL: http://sodeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0