Vill men kan jag?

Vad gör man när man blivit sårad så många gånger av samma person, när dom man älskar har blivit sårade av samma person men ändå kan man inte hata personen. Man får höra att han/hon bara snackar skit och att man verkligen inte kan lita på han/hon men ändå vill man göra det. Det känns liksom rätt, ni har gått igenom så grymt mkt negativt, men ändå finns dom där underbara mysiga och posetiva sakerna kvar i hjärnan och framförallt hjärtat. Vill inte släppa det men vill verkligen att det ska vara okej att lita på dig. Det värsta är att du har sårat och krossat personen jag älskar mest av allt, och det kommer jag inte kunna förlåta dig för. För 1 det är inte rätt mot personen jag älskar och 2 du måste nån gång fatta att det inte är okej. Och jag måste dra en gräns, men vill så gärna ge dig en till chans vilket jag faktist redan gjort men vill komma till det stället där jag vet att jag inte sårar nån med att lita på dig... för ärligt så tycker jag att jag förkänar att kunna ha dig som vän men ändå inte såra den jag älskar mest... för det gör jag, jag älskar dig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0