Vi klarar allt tillsammans

Haft en lite skum dag idag. Den började med en plan om att det skulle bli en skit bra dag med mkt flumm. Vilket det blev på morgonen. Sen kanske verkligheten började komma ikapp lite, ännu en till dag där man inte kan gömma sig. Men tillslut hade jag och lillasyster en prat/kram/tår stund med super äcklig varm choklad och marabou. ( marabou... oj där kom det minnen...) Sen skulle hon ha dans så jag åkte hem till Mammi. Ikväll är det So you think you can dance osså! Ska inte somna den här veckan höhö. Känns så grymt sjumt att det är den sista teori dagen imorn i skolan. Sen blir det enbart rep! Weeahaa! :D Är jätte super pirrig inför showen, men grymt hypad! Ska bli grymt härligt att stå på scen. Med MJ musik till och med! What can be better?
Och snart är det julaftion, snart är det nyår! Ska ha världens bästa nyår, haha jag och Malin ska ha fett kul!
Men nu ska jag fortsätta min kväll! Godnatt på er! Eller kanske bloggar lite sen...?

Saknar att kunna le åt dig, saknar att kunna krama dig, saknar att kunna krama dig. Älskar dig ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0