Time to shine!

Heej alla söta! Sitter just nu i mitt kök, kollar ut på snön, lyssnar på skön musik medans mamma gör tacos =) Haha fick världens craving för det idag när jag va i stan med mina små soltoppar (ella sigge)
Vi började inte förän 12.45 idag och slutade halv tre :P Så efter repet åkte jag in till stan och träffade ella och sigge. Ingen hade pengar men alla va hungriga ¨så vi gicl till hötorgshallen och proppade fickorna fulla med deras smakprover, då blev vi mätte. Tror inte dom som jobbade där uppskatade det så mkt... Men gott va det!
Sen provade i massa parfymer på Åhlens och då kom världens gulligaste komentar upp i Ellapellas lilla huvud när jag tappade lite grejer på golvet klumpig som jag är, " HAHAHAHHAH Tilda du är ju för klumpig så det blir underbart!" HAHAHA, jaa så kan man också se min klumpighet...

Kan fortfarande inte fatta att det är Torsdag snart! Är inte lika nervös längre, det kommer gå skit bra! Kuligt! Ska äta nu. Puss och kram hela dan (kvällen)

/Maaniac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0