Överlycklig!

You heard me! Är för tillfället överlycklig! Fick just veta att älskade DC ska börja en modern/nutids dans kurs för min ålder nästa termin! Wooohoo! Vet ni hur jag längtar elr?? :D
Jaja, skoldagen var också bra. Fnittrig och glad. Seriöst idag är det exakt två veckor kvar tills julshowen! OMG!! :) Och det här är sista teori veckan, nästa är det bara reeep! :D Haha konstaterade det här och nu också :P
Är hemma själv ikväll, ska laga mat, spela och kolla på Criminal minds ;) Haha kommer däremot säkert ringa Malin i mitten för jag blir så rädd av det och är helt själv. (varnar dig altså Malin ;))
Känner att jag inte har nååååt att blogga om längre. Dagarna ser liksom lika dana ut typ :P Några förslag, önskemål?
Cya!


Skit bra låt Irchy daze- Monster
känner på mig att den komma bära med sig minnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0