Oh yeah! Flummig och en aning rastlös kallas det!

Tihihihöhöhoho! Godmoron gott folk! Jag är skiiit flummig och en aning rastlös! Har inte ett skit att göra idag! Kanske ska till Fashing och kolla på pappa ikväll men förutom det kommer jag typ sitta här i soffan med ruffisgt hår, mys kläder och enbart en strumpa på och filosofera om detta liv! Som sagt, rastlös... -.- Men har lyckats att skriva en till låt. Det gick jäkligt fort och nu är den samlad bland alla andra låtar i mitt väldigt organiserade skriv grej *host*
Har inget mer att blogga om nu så vi hörs! /Flummqueen

Kommentarer
Postat av: mikaela

nice blogg, kolla in min?

2009-12-18 @ 20:01:51
URL: http://mikelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0