Nu är det fredagsmys! Vilket betyder att snart är det lördagsmys!

Yeeeha! Idag har jag haft en rätt skojig dag. I skolan va det lucia tåg på morgonen som va jättefint och en aning humoristiskt ibland. Men duktiga va dom allt! Sen hade vi några få skumma lektioner, mest film och spel osv. Efter skolan va vi kvar ett tag i multihaller och kollade på gymnasiets öppna scen som dom hade. NÅN DAG SKA JAG FAN STÅ DÄR! Fick gåshud bara utav tanken. Och ännu mer gåshud när jag tänkte på att om mindre än en vecka ska jag och finaste Mollie stå på scen och sjunga hjärtat ut ut oss. Och alla andra underbara musiker jag går med. Är så himla spänd, mer inför det än själva julen. Asså dom timmarna vi är där på fillan... det går fan inte att beskriva! Aja, efter skolan när gymnasie grejen va slut åkte jag till dansen. Fick världens dans sug och det visade sig att min underbara Therese hade jazzfunk lektion som är mer modern om man frågar mig vilket passar mig uttmärkt! Och nu sitter jag och lyssnar på Regina Spektor, en av mina favoriter för stunden. Ikväll är det Idol final också... usch är så förbannad på att Tove åkte ut! Vad tänker folk med? Men ska kolla ändå ;)
Imorn ska jag klippa mig och sen blir det av till Malin, ska slagga där och ha en systerlig jullafton. MYYYS!<3
Men vi hörs sen! Pöss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0