Måndag, inte lika hemsk som jag hade trott...

På nåt sätt visste jag att allt skulle ordna sig men ändå så fanns det ju fortfarande en chans att du skulle försvinna. Men neej! :D Du är kvar, vi är kvar och ci ska börja om. Det är dags att må bra nu...
Vi hade rep hela dagen, först ljuståg och sen MJ. Nåra från DST kollade på, och klantade upp mitt solo totalt... är skit nervös nu, tänk om jag typ klantar till där på scen och låter helt totalt skit... Det måste gå bra!
Vi slutade vid typ 2, sen stannade vi i skolan i evigheter. Men tillslut va det bara jag och sigge kvar i en hel tomm danssal. Fatta skönt det va! Men nu är jag hemma och sitter och tänker.

du säger att du saknar mig, men varför kan du inte få upp modet att säga det till mig, för just nu känns det som du verkligen inte vill ha nåt med mig att göra. kan verkligen inte glömma dig. vill inte glömma heller.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin header tjejen!

2009-12-15 @ 18:11:10
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0