Lite tid

Nu har jag lite tid att blogga kara vanner. Ar ju hos pappa sa har varit upptagen med att va med alla. Idag va vi inne i stan och shoppade lite. Fick med lite saker fran Gina :) Tiden gar verkligen fort, ska hem i overmorn. Och sen aker vi till Nykoping och firar nyar med nagra gamla vanner.
Har fan ingen ide om vad jag ska ha pa mig :/ Kommer val pa nat. 
Det ar fan as kallt har -.- kallare an hemma men aja ar typ aldrig ute, men kanske ska ga ut pa en liten promenad med kameran och ipoden ikvall, kan behovas. Har forsokt lagga upp bilder men blogg.se ar emot mig sa dom kommer senast nar jag ar hemma igen. 
Ha det sa bra och komentera mkt! Pussilipusspuss!
som din kompis maste jag saga emot och gora det som ar bast for dig. du skulle ma skit om det skulle handa. iaf om du ar den jag trodde du va...
                      
underbar lat
The fray saklart! 
Hundred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0