Känner att jag behöver skriva av mig lite

Tänk om man kunde vrida tillbaks tiden, hela den här terminen skulle jag vilja göra om. Göra bättre. Fast den tanken hade jag förra terminen också. Antar att det är lätt att tänka " Gud va lätt det skulle ha varit om jag inte gjort det där eller vafan va jag tvungen att säga det där" men allt påvärkar ju har jag har det just nu. Så ändå kanske jag borde va tacksam för allt men ändå, gud va saker hade varit anurlunda om inte allt det där hade hänt. Mend det finns inget att göra åt nu, för gjort är gjort. Och snart kommer jag säkert kunna acceptera det.


What if i could turn back time, maybe then i would live in my so called fairytale?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0