Julshow 09

17 december 09, bästa dagen på hela terminen. dagen jag faktist skulle glömma dig eller få tillbaks dig...

Ååååh! Tänk att det är över nu, en hel termins rep för bara en dag! Just idag! Allt slitande va såå värt det. Vet inte riktigt hur mitt solo gick elr hur det lät men kul hade jag som fan! Och alla andra va underbart duktiga! Stolt hihi.
Men det bästa på hela kvällen va på mitten showen när i väntade på att gå på scen och jag bokstaligen skakade av nerositet. Så såg jag en knall orange liten tröja uppe i läktaren som skuttade runt men några armar runt om honom. Och gissa vem det `va? MIN SAMSON! Min lille Svamsom som stog i min älskade broders (rennies) knä med största smajltet. Han såg inte mig men jag såg dom och det räckte för då va all ångest borsta! Ja, men mamma, Rennie, Sam och Sebbe kom och kollade. Och sen kom Kalle och hans familj och kollade på Yammi så i hade världens mysigaste lilla reunion =)
Men iaf! Showen i helhet va underbar!

...ändå lyckas du krypa in under min hud och få mig att må apa. asså vafan det är julshow? jag av alla människor ska inte få tåriga ögon då! är ju fan en glad människa...!? aja... nu är det jullov och jag ska va glad! men kommer ändå inte ge upp hoppet...


Haha efter alla shower va slut och allt va klart va jag för frustrerad för att åka hem så Ella fick med mig att flumma. Och... jaa det gjorde vi! Haha vi rullade i snön, mulade varan och blev mulade av någon random tånårs idioter som följde efter oss. Lite läskigt faktist... :S Men orkar inte blogga mer nu. Sleep tight don't let the bed bugs bight!


Kommentarer
Postat av: världens mest trögfattade

du var jätte duktig!! Och det du, jag pch min hjärna har samarbetat! Och vi kom fram till att antingen tar du tag i det här, men hjälp av oss. eller så skiter du i det, för så här kan du inte forts hjärtat<33 ring när du har lust<3

2009-12-18 @ 12:51:32
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0