jag älskar dig .

ja, jag skulle klara mig, nej jag skulle inte dö. men inuti skulle jag det. spelar ingen roll om jag har tusentals fler vänner, men dom är inte du. klart jag älskar dom också, det gör jag men du är du. du vet saker ingen annan vet, du märker saker jag inte ens märker, du bryr dig som ingen annan bryr sig. mitt liv har förändrats totalt pågrund av dig. det har inte alltid varit lätt, och det har varit så som ingen skulle vilja ha det men oavsett är det exakt så jag vill ha det. saker kanske skulle va lättare, enklare och lite mer s.k normalt om det inte va så här men vafan? jag vill inte ha det så! vill ha kvar dig... vill inte ens veta om jag skulle palla för det skulle betyda att det skulle va så. men nu är det inte mig det handlar om. det är dig, det är du som ska må bra i det här.
så om du bestämmer dig för att göra det så kommer jag försöka så gått jag kan att palla. för allt jag önskar är att du mår bra. men vet inte vad jag ska göra för tydligen kan jag inte hjälpa dig. vilketknäcker mig så jäkla hårt...

jag älskar dig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0