Hopp in i duschen med dig!

Haha, ja jag pratar med mig själv. Har just kommit hem så ska nu hoppa in i duschen, fixa och se hur det nyklippta håret blir, ta på mig mys kläder och gå ut och hyra film. Det är min eventfulla sändags kväll. Medans andra tånnåringar är ute och fester med sina vänner kollar jag på Flickan som lekte med elden och äter falafel med min kära mor... YEAH! Haha Malin och jag tänkte på det igår, vi blev trötta vid elva somnade typ halv tolv, hur fan ska vi klara nyårsafton när vi är som värsta pensionärerna? Ojojoj!
Hade sista danslektionen idag, lite sorgligt men det kommer ju ännu en termin. Sen gick jag hem till Mollie en sväng, haha vi skulle repa men vi fastande liggandes på golvet och dö garvade om synen av alla klassens killar i deras lucia nattlinnen. Hahahah! Men nu ska jag lyda rubriken.
Cya! Och snälla komentera nån gång ibland...? =)


Haha slänger in en grymt smexig bild på mig och sigge, typ dagen vi lärde känna varan =)


Kommentarer
Postat av: malin

NeJ TILDA!!! VI SKA VARA VAKNA JÄTTE LÄNGE!! hahahahahahahaha och vet du vad jag just kom på? Jag vaknar alltid vid 9 även dagen efter nyår... hahahaha räkna med en mysig väckning vid 9-tiden!!!!!

2009-12-13 @ 16:35:08
URL: http://malindans...
Postat av: Ella Schwarz Tryggestad

SÖTA NÖTAR ! <3

2009-12-13 @ 18:17:18
Postat av: Ella Schwarz Tryggestad

SÖTA NÖTAR ! <3

2009-12-13 @ 18:17:41
Postat av: signe

Haha, den dagen kommer jag ihåg! <3

2009-12-19 @ 09:03:46
URL: http://sodeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0