En underbar faster med BULA!

Ibland kommer man verkligen på som skummaste rubrikerna... men! Jag har en förklaring, Malin gav mig en bula i pannan idag och förstörde min hjärna ännu lite mer så nu är jag ännu skummare än förut! BEWARE! HÖHÖ!
Kom just hem från stan, är fortfarande lite skakig ifrån den hemska tradgedin med bulan... (ja malin det är meningen att du ska tycka synd om mig) Iaf, har köpt dom sista julklapparna. Har storhandlat på BR (min älsklingsaffär) till Samson och känner mig lungt som världens bästa faster! Yeah! Sen har jag köpt dyra saker till Seb. Duktig flicka (: MALIN BERÖMM TACK!
Haha det här blev ett lite skumt inlägg, och tror det är enbart Malin och jag som fattar den lameade humorn. MEN WTF! Imorn är det julafton och jag vill lägga upp bilder på granen och allt men min fuckin usb sladd är emot mig! Som alla andra buhuuuu! :( Haha, ja, jag roar mig själv iaf! Hihi
Men vi hörs sen, är ensam hemma så ska nog flumma lite för mig själv. (JA JAG ÄR PATETISK och lätt road.)
Puss och kram skumbanan! Hihi det rimmade...


Fint va!? Om ni undrar så är det där gröna på mitt huvud mina hörlurar.
VACKERT! FUCK LEONARDO DA VINCI GO TILDA!!!
YEAH!


Kommentarer
Postat av: m

hahahahahahahahah1 TILDA!!! JAG HAR LÖSNAGLAR MEN HÅLLER PÅ ATT TA BORT DOM IGEN;D

2009-12-23 @ 18:21:30
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0