En mysig lördag med mysigaste vännerna

Hemma! Kom hem för ett litet tag sen, har varit hos Malin fast nu ska vi börja från början! Idag... Vaknade ap tidigt -.- USH på det! Inte ens mamma va vaken, herre min get. Men som tur va så va Malin redan på salongen och skulle fixa håret hahahahah så hon fick underhålla mig. Mötte henne i gullmars vid 1 så åkte vi till Farsta. Där vi köpte lite skit och gick runt. Sen kom Fredde. Helt plötsligt fick vi för oss att köpa tomteluvor som vi skulle ha på oss när vi satt i publiken på Dogges show... Men nä... Istället köpte vi en till honom med fina flätor i som vi slog in med underbart vacker BR papper. Det upskattades väl mottligt... HAHAH men det va kul. Dogge äger seriöst på att dansa, vi skrek som bara den! Stolta vännerna ;)
Men efter showen följde jag med Malin palin hem, flummade galet, frågade massa frågot från himmel till jord sen åkte jag hem. Det va min dag. En väldigt bra en också. En dag med mkt skratt, rådnande :S och massa flumm. Love it!
Hörs imorn, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0