Emotions

OBS, ta inte åt er för ingen som läser det här är det skrivet till, ville bara skriva.

Det här är inte riktigt ett enkelt val, kanske inte ett rätt val heller men känns som det är det ända som skulle funka. Nu snackar vi inte bara om en kompis, utan nån som man vuxit upp med, gjort en till den jag är idag. Men är så sjukt förbannad, skakande förbannad och vet att du inte gjort nåt här och nu men jag kan inte förlåta dig. När du inte ens vill se vad du gjort. Såren som fan aldrig vill läka! Det brukar funka att springa och gömma sig och nej vet att det inte är en bra lösning men jag har helt enkelt fått nog. Totalt.
Är däremot rädd för vad som kommer hända om jag bestämmer mig för att göra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0