Döda fötter!

Dag på stan har det varit idag! Mina fötter är dööööda! Frös som en varg men sen mötte vi Åsa och Samson som hade med sig en jacka som jag dräcklat över i år (Åsas gamla) och nu blev den min! Hihi så då frös jag inte längre! Köpte lite smått och gott men den riktiga julshoppingen blir på Onsdag med Malin!
Men vi fick hem lite julit mys. Och efter att ha sett fem Urban Outfitters påsar gående med deras ägare på stan fick jag damp och va tvungen att fråga vart det låg så nu vet jag äntligen! Gick runt där och hade ångest över deras underbara men lite för dyra kläder.
Gud så det snöar föresetn! ALDRIG sett så här mkt snö i hela mitt liv. Ärligt. Men ändå, lite surt att min lilla Sigge snart sitter på ett flyg påväg till Thailand -.- Kommer sakna dig, ta hem massa snygga saker till mig annars blir jag sur! HÖHÖHÖ :D Skoja;)
Hörs sen!

PS: ÄLSKAAJ DAAIJ MEE MAJIN! Tihihhi NISSE&NUFFE


Kommentarer
Postat av: m

hahaha nej du skoja, inte tilda gillar presenter;) höhö<33

2009-12-20 @ 18:28:22
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0