Det finns en gräns

Yo meckaflow! Haha måttligt roande (a) Har haft en rätt skum dag idag faktist. Typ inget har hänt och det va skumt nog. Men nu har vi en jättefin gran med några paket under, snön ligger platt och jag insåg just att det folk har försökt få mig att fatta nu i år är sant. du måste säga ifrån. Det kan ta ett tag att fatta men när man kommit stadiet då man bara sitter och skakar och mår skit och får höra det fattar man kanske. Jag gjorde iaf det.
Nu ligger jag typ halvt död i sängen med datan på magen och snackar med en liten anka (haha vincent kom inte på nåt bättre namn) och lyssnar på musik. Trevlarns =) Imorn ska jag och lillasyster ha mys. På stan tror jag, det behövs. Men nu ska jag fortsätta på den här sidan av skärmen.
Pussilipusspuss!


äntligen kom du iväg till thailand!
ha det bäst!<3


låt från new moon, ingen aning varför men har fastnat på den.
en hel röra liksom, det passar in just nu på nåt sätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0