Colorblind

Har haft världens härligaste dans lektion idag. Det var den sista lektionen med den här gruppen och det va bara tre som kom, eller fyra men en va sjuk och kollade bara på. Det va grymt mysigt! Vi dansade att danser vi gjort under terminen och en ny. Den sista var absolut härligast!
Dagen i skolan va som vanligt varje dag händer nåt nytt men vill inte berätta om det för hela nät världen.
När jag kom hem parkerade jag mig framför pianot, sökte på en låt på piano som jag ville lära mig och satt där ett tag, snart sitter den! Låten är från en av världens bästa grupper, Counting crows, och låten heter Colorblind. Don är sååå bra! Me l♥ve!
Börjar 8.15 imorn -.- lucia grej elr nåt sånt. Men vi får fika! Haha :P Sista dagen innan rep veckan!
Det va allt från mig! Cya!

du kollar på mig, jag kollar på mig. vi säger inte ett ord men ändå skulle jag villa säga "hej...". Inte ens ett hej får vi ut. du säger att den dagen kommer att komma men har fan väntat i över en månad nu. vill bara ha tillbaks dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0