Älskade fredag!

Skööönt! Grymt skönt med fredag. Rätt lungn dag idag, åkte till Globen med Sigge efter skolan. Haha vi satt på dom där automatiska hästarna som typ rör på sig som barnen ska leka på och snackade typ... Haha bra förklaring? Fick världens ryck, pappa är i stan ett litet tag nu för han ska jobba så helt spontant ringde jag och sa att jag ville träffa honom...? va? Jag? Ville frivilligt? Skönt på nåt sätt...
Sen kom jag hem, satte mig vid pianot och skrev klart den nyaste låten. Seriöst, att skriva låtar är typ den bästa sysselsättningen. Har alltid varit bra på att skriva för att få ut saker och det hörs verkligen i låtarna. Önskar bara att dom va bra nog för att spela för nån...
Juste det är Idol ikväll, men vet inte om jag kan kolla eftersom pappa kommer. Men vi får se.
Imorn ska jag träffa Malin, Fredde och Dogge =) Haha känner att jag behöver ha lite kul i helgen. Vilket jag kommer att ha! För förutom det imorn så kommer jag träffa Ella och Signe på Söndag, och ha dans. MYS!
Ska fortsätta med spelandet nu tror jag. Men vi hörs sen! Puss!

Hjärtat du vågade... är så grymt stolt över dig, önskar att jag kunde va där men ändå är jag så sjukt stolt! Nån dag ska jag också våga. Måste bara veta att du kommer stå vid min sida? Det vet jag att du kommer för du vet att jag behöver dig mest av allt. Älskar dig min lilla princessa<3


Kommentarer
Postat av: m

mm...jag e duktig... på att skrika... haha! Älskar dig min stora princessa<333

2009-12-04 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0