A dream that never fades

Nu har jag äntligen anmält mig till Musikproductions kurs till näste termin. Grymt kul! Höll på med det ass mkt när min Mac va i levande skick men nu ska jag sätta igång igen! Pappas kompis som är musikpruducent har lovat mig leta efter efter en bra sångcoach, ska fortsätta på Piano med Ann och sen på toppen av allt har jag dansen 3 dagar i veckan... Hur fan kommer det gå? Har så jäkla mkt jag vill göra och även om det är musiken jag vill satsa på kan jag inte ge upp dansen. Men kanske inte rikitgt har ett val?
Hatar att behöva välja, eller kanske inte kommer behöva det men kommer ha noll fritid, men det är okej igentligen eftersom musik är det jag håller på med 24/7 och det jag älsar mest.
Men om man kollar på typ Aretha Franklin, Ray Charles eller till och med MJ så ser man ju att allt hård jobb lönade sig. Och nån dag kanske jag lyckats ta mig in på Julliards artist utbildning och kommer inte sitta här och skriva och hoppas. Kanske nån dag...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0