2009 for mig

Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte riktigt ihag manga av dom men dom jag kommer ihag har jag val hallt... eller, inte riktigt kanske.
Dog någon som stod dig nära? Nara och nara men nan som jag kande val.
Vilka länder besökte du? Finland och USA
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En solig semester! Skulle verkligen inte skada.
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 6 juni
Vad var din största framgång 2009? Piano, lart mig mkt
Vad spenderade du mest pengar på? Tuggumi, vatten och skolans smoothie, haha och klader sakert.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009? Arctic monkeys-Mardy bum och Counting crows- Mr jones, och! Don't panic
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare an 2008 och 07 iaf...
Vad önskar du att du gjort mer? Mer musik! Och mer fritid med dom jag alskar och for mig sjalv faktist.
Vad önskar du att du gjort mindre? Litat pa folk, dragit slutsatser...
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kamera, som dock gick sonder :P
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Haha det blev en lite misslyckad men jatte mysig fodelsedag! Skulle ga pa premiaren och Bounce caution men nat hande med biljetterna. Sa fiarade den jattemysigt med familj och vanner pa Primo :) Minnen! (a)<3
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min egen, lite hiphop soul/urban retro och sen mina alskade mjukisar! 
Vad fick dig att må bra? Fa chansen att aka tll New York och sta utanfor Julliard<3
De bästa nya människorna du träffade? Oj... hoho! Malin och Dogge skulle jag tro. Och sen manniskor som jag redan traffat men kommit narmare och sen tappat..<3
2009 i helhet? Det har varit ett fullpackat och kanslomassigt ar, posetivt och negativt. Manga forandringar, manga nya manniskor och manga manniskor man forlorat. Mycket tarar men manga skratt. Det har varit lite bittersweet...

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag då :( <3 ;)

2009-12-31 @ 11:30:04
URL: http://soderflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0