091202

Höhö snacka om dålig bloggning för min del :S Eller kanske inte men det känns som det! Vanlig dag har det varit idag. Haha jag och Malin ska börja lana! Vi blir så avundsjuka på killarna när dom sitter uppe till 5 på moronen och får fyrkantgia ögon (låter skit kul jue!) så vi ska ha en lan kväll snart. Fast... dom spelar ju typ CS och WOW och det är ju lite för avanserat för oss... Så det blir Rebubbled laning för oss! Haha!
Nästa vecka är fan sista rep veckan! Börjar pirra lite i magen hihi. Ska bli så grymt kul! Men herre gud nu blev jag skit nerös tänk om nåt går fel!? Men det kommer det såklart inte ;)
Just nu sitter jag och kollar på project runway. Men ikväll är det so you think you can dance! Äntligen :D
Det va lite om min dag. Haha kolla på Malins om ni vill skåda underbart vackra *host* bilder från igår och förrgår föresten. :P


Kommentarer
Postat av: m

hahahahahahaha

2009-12-02 @ 22:41:22
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0